ÅNGEST OCH STRESS

Jag drabbades just av ångest. Asså snart börjar man ju gymnasiet och jag ska gå Barn&Fritid i Farsta. Jag ska vara där klockan tio den nittonde artonde för upprop, så långt är jag med liksom. Men det är liksom tre andra B&F-klasser som ska komma dit och jag vet inte vilken jag tillhör haha. Gu vilken ångest och stress jag känner just nu. Och alla klasser har ju förkortningar. Kolla liksom: 10.00 BF10ABCD, IVIK10A, IVIK10B samt PRIVIK-BF (BF10E), PRIV-BF. Det är som matte, jag fattar ingenting haha. Förutom att jag inte ska gå IV. Aja, jag får väl gå hem och gräva ner mig i rabatten om jag gör bort mig.

Frida


Kommentarer
Postat av: Malin

haha tro mig Frida de kommer gå jätte bra!Och jag som har lite erfarenhet av sånt här (hehe) kan ge dig lite tips ;)

Tips ett 1. Försök att ha tanken att du inte är ensam, oavsätt hur nervös du är så lär du inte vara den enda. (vet att de inte gör dig mindre nervös men de hjälper dig lite iaf)

2. När du kommer dit så försök att börja prata med någon så fort du kan, försök hinna någon som ser lika vilsen ut som du så kan ni vara vilsna tillsammans ;)

3. FRÅGA!!! Hittar du inte fråga en lärare, tro mig de finns galet många av dom en sån här dag!

# sen vet jag inte hur det är i farsta men i min skola satte dom upp lappar där det stod vilken klass man tillhörde och sen hade dom ett upprop där varje klass följde efter sin lärare, de borde vara något liknande i alla skolor, hur ska man annars hitta liksom xD

Och tillslut va dig själv så ska du se att de kommer gå galant, som sagt du är inte ensam, Lycka till! ;) <3

2010-08-11 @ 20:29:15
URL: http://valin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0