EN LEKTION OCH FARSTA CENTRUM

Idag är jag typ sjuk! Känner mig stel i ryggen och äcklig. Men jag gnäller så mycket så det är säkert ingenting haha. Idag började jag 10.20 och hade matte i typ 50 minuter sen slutade vi. Onödigt eftersom vi inte gör nåt på matten liksom. Idag räknade vi tre prioriteringstal haha. Efter solan gick jag, Tais och Angelica till Farsta centrum och gled runt lite. Jag skulle köpt en present till fader konungen men han vill inte ha nåt så jag ska baka något till honom istället. Så istället för att hitta något till honom köpte jag en bra och rymlig nässesär(felstavat?), små hårklämmor, hallonte och barnmat. Haha, barnmat är faktiskt riktigt najjs. Iaf fruktpuréerna, det är ju som smoothie fast lent och sött. Och det är bara frukt i typ. Sen gick vi runt inne på Lagerhaus. Jag och Tais kollade på gulliga bakgrejer och doftljus och Angelica gick och läste sexböcker... Nu ska jag ta och käka mina amerikanska pannkakor. Tjingtjong, hörs sen.


Nässesären och klämmorna är från H&M och barnmaten och teet från Hemköp.

Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0