FRIDA HÄÄÄR!

Hej hej! Vill väl bara säga att jag är levande, dock väldigt beroende av sims 2. Om min dator skulle varit bättre skulle jag spelat 24/7 men efter ca 2 timmar stängs allt ner och då försvinner det man har gjort. Haha, jag gjorde en tjej som träffade en kille och killen och tjejen blev med barn hahah. Men det försvann så jag har fått göra en ny, typiskt.

Haha, jag var på bio idag med min syrra och pappa och såg "Kommissarie Späck". Haha, pappa hade köpt någon läsk som han öppnade men någon hade skakat den. HAHAHAHAHAHA. Och jag fick skulden fast det inte var jag!? I alla fall inte medvetet. Filmen var som väntat sjukt dålig men herregud vad jag skrattade i slutet när dom sjöng "Sudda bort din sura min". Haha, jag kan inte förklara hur kul det var men jag grät och höll på att kissa på mig.

Nu ska jag spela SIMS!!!


Gammal bild!

Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0