GRATTIS EMS!

Halli hallå i stugorna! Vad har ni för er? Jag har inte för mig ett piss! Skulle vart med Sandra, min man, igår men hon jobbar i skolan och där sliter hon ut sig fullständigt! Det blir ju lätt så när man äter chips till frukost, kladdkaka till lunch och baguette med nutella till middag. Och dessutom festar till det med en chokladfontän mellan varven.

Sandruttan, KOMPIS! Hihi.

Idag när jag kollade min facebook så kollade jag på vännerna under min bild. Ni vet där det visas typ fyra bilder och då var det någon snubbe som jag inte kände igen. jag klickade på honom och han var typ från Spanien och var bög. Jag vet inte vem det är och jag har inget minne av att jag har accepterat honom eller själv lagt till honom, men där var han.

Juste, idag fyller min tvilling år. Och det är inget skämt, vi är tvillingar!


Haha, när vi åkte skidor med klassen. Jag till väster och Emelie till höger för er som inte kan se skillnad.

Frida


Kommentarer
Postat av: ems (fridas tvilling)

Tack min älskade tvilling! :D <3

2010-08-11 @ 18:09:59
Postat av: sandra

fan vilken bild! haha

2010-08-12 @ 15:10:35
URL: http://sandruus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0