HAHAHAHAHA

Hahahahahaha. Asså jag chattar med Felix och Alexandra och jag skrattar så jag dör. Förut chatta jag med Snadra också men hon gick och la sig. Haha, jag kan inte säga vad jag skrattar åt för det är sekretessbelagt. Men hahahahaha. I morgon ska jag tillbaka till Farsta gymnasium och jag längtar sååå. Haha, jag kommer börja skratta. Och Felix berättade att en i deras klass, dom tre går tillsammans dom jävlarna, heter Ergül i efternamn. Gissa vad läraren hade sagt? ÄrGul. Hahahahahahahahahah.

Och pappa berättade förut att läraren på min lillasysters upprop inte kunde uttala ett namn rätt och då sa en i syrrans klass typ: "Vem pratar du med?" Hahahahahaha.

Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0