HÄR SITTER JAG...

... och skriver på min lilla dator. Haha. Jag är sämst på rubriker. I helgen har jag varit på landet och vilat, grillat och inte gjort så mycket. Jag har haft ångest för att jag glömde en uppgift i skolan också. Jag får alltid ångest för sånt där men jag snackade nyss med Sofia och hon hade inte heller gjort den plus att vi har inte den lektionen förrän på fredag tydligen så jag hoppas inte den ska va klar i morgon. Dessutom var den en krånglig uppgift, typ: "Hur ser ditt kroppsspråk ut och vad signalerar den om dig"?. Det är lite som livskunskap med Sara i Nytorp när hon frågade vilket djur man skulle vara om man inte var människa. Jag vägrade svara för jag tyckte det var töntigt haha. Men nu har jag valt den här linjen och då får jag väl anstränga mig.

Sedan jag kom hem från landet har jag duschat, ätit varma mackor med te, målat naglarna röda, spelat sims haha och så har jag tittat på danska paradise. Jag vill lära mig danska. Fast det är typ det fulaste språket som finns. Det är som om dom har en het potatis i munnen när dom pratar, som norrmännen i Spanien sa haha.

Nu sitter jag och väntar på att få sova. Mitt hår blir fult om jag lägger mig när det är blött så jag väntar på att det ska torka. Det är ju helt hopplöst. Jag duschade liksom för fyra timmar sedan!? Aja, vi hörs i morgon. Sov gott!


Mitt långa mörkmörkbruna hår!!! Haha, jag saknar det!

Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0