HERREGUD

Okej, då var det avklarat. Haha, när jag kom till skolan i morse möttes jag Ida, Madde och Emma som redan hade haft upprop och dom hade typ glömt bort var det var? Haha, sen kom det en tjej som knappt kunde någon svenska och undrade var hon skulle var. Eller hon visade ett papper där det stod vilken klass hon skulle gå i och hon skulle ha upprop samtidigt som jag. Sen kom det en tjej till som var sååå nervös. Nervösare än mig typ. Så jag frågade henne vad hon skulle gå och hon svarade BF. Då släppte min nervositet, lite. Haha, så jag, nervösa tjejen som heter Angelica och hon som inte kunde så bra svenska letade upp platsen vi skulle till.

Efter typ tio minuter gick alla BF-are med några mentorer till ett klassrum och hade upprop och grejer. Och vi lekte namnleken som går ut på att en säger sitt namn, sedan säger personen bredvid föregående personens namn och sitt eget osv. Och gissa vem som var sist!? JAAAAAAAAAG. Så jag fick rabbla upp alla namn och jag det var typ 30-40 stycket. Jag kunde alla utom några uttal och någon kille haha.

Sen var det lunch och jag åt med Angelica och två andra tjejer och sen när vi gick där ifrån såg vi att en i våran klass var ensam. Så jag bah: "Vill du vara med oss?" Hahaha. Men jag fick inget svar. Föörlåt om du läser det här, jag ville vara trevlig!

Min klass är typ askonstig. Det går 20-åringar där. Och jag är liksom sexton. Och sen är alla typ grupperade två och två. Rätt tråkigt faktiskt.

Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0