JAG KOMMER DÖ

Heii!! I morse vaknade jag strax efter sju på grund av ballebyggarna. SJUU!! Seriöst, de började arbeta med balkongerna innan skolan slutade, till och med i maj om jag inte minns fel. De skulle vara klara när vi kom hem från Spanien men icke sa nicke. De hade fått fel material och information om hur balkongerna skulle byggas så det skulle dröja ett tag till. Jag har inte hört dem jobba sedan i maj och idag börjar de sopa våran uteplats och tappa metallsaker klockan sju! Jag fattar inte. Aja, efter åtta slutade de och sedan dess har jag inte sett röker av dem. Jag kan inte somna om så lätt så jag gick upp och gjorde frulle och vid tolv åkte jag med familjen till något ställe. Jag var skittrött så jag la mig på en filt i solen och halvsov. Tyvärr tycker alla kryp om att vara där just jag är så jag kunde inte sova så bra.

Haha, när jag och mamma skulle bada gick vi ner till badplatsen och jag tyckte det luktade unket avlopp. När vi badat klart såg vi skylten: "BADFÖRBUD, OTJÄNLIGT VATTEN". Jag vet inte vad det är men det kändes inte så bra efter det badet haha. Så jag vill bara säga att jag älskar er. Kom på min begravning, inga blommor, choklad vill jag ha!!

Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0