klockren dag!



Hejsan!

Nu sitter jag ensam hemma hos Sandra i länna, vilket innebär PART PARTY PARTY! Haha nej faktiskt inte, Felicia och Sandra tog nyss moppen ner till trångsund för att köpa mat som vi beställt. De två körde på sushi, bara lax bitar, uuusch enligt mig så jag beställde en pizza ! Det är så det ska vara. Innan Feliciaaa kom hit så tog jag och Sandra det bara lugnt och soooftade i hängmattan med kladdkaka! Ikväll får vi se hur det blir ska förmodligen ringa Ana en sväng för hon kom hem från serbien igår! Sen nu har jag nyss pratat med Ylva så att hon kommit fram i oxford. men men nu ska jag ha ensam paaaaarty i Sandras hus, jippiiieee !

Pussheej/Emmaa





Kommentarer
Postat av: Inga-Lill

Låter mkt gott själv har vi ätit dundergod pasta!Hälsa,puss.

2010-08-01 @ 18:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0