look who's back!

Hej bloggeeeeen!

Gud känns som om det var en evighet sen jag satt vid min älskade lilla laptop i mitt rosa rum! Jag har haft en grymt bra vecka i norrtälje med Johanna, Irma , Lina och hela bunten! längtar tills ajg ska dit igen.. hahah! I början hoppade jag min älskade KissMe De Gennes lite och de slutade med att de höjde upp till 1.10m utan att jag visste om det hahaha.. så jaa jag vart glad! Efter de har Kulan gått på läger och vi andra jobbat och ridit de som behövts röra på sig. Jag har även börjat rida Top Model W lite mera (kallas Toppa) och funderat på om hon vore n¨got för framtiden då hon nu redan vid fyra¨års ålder är en stjäärna! Nu ikväll had ejag tänkt dra mig in mot kungsan och träffat Jonas & Pontus men eftersom det blev rätt sent är det nog ingen idé att åka så det får bli imorrn kväll istället! Nu ska jag lägga mig och kolla på film med min älskade storasyster! Hoppas erat liv går lika bra som mitt nu , för jag kan bara säga I LOVE IT!

Och så vill jag bara skriva Grattis till världens bästa emeliepemeliepuff som fyllt år , GRATTIS LOVEU!

pussheej/Emmmaaa


KissMe De Gennes

Top Model W

finaste toppa :)


Sorry att det blev jättemycket med hästfoton nu men jag har bara haft det så jääkla bra :D!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0