lördah!

Ylva som var jätteeförkyld var här igår och vi kollade på film och mös med massa godissss. Vi såg Vampyrer Suger , och fyfan vilken sköön film hahaha REKOMMENDERASSS! Idag lördag har jag jobbat hela dagen med syrran i farsta och tjänat lite pengar , och ska jobba imorrn med tror jag. För Emma behöver massa pengar! Under närmaste månaderna har jag hur mycket som helst som jag måste införskaffa till tävlingssäsongen med laget och allt annat.. Ikväll får vi hit två gamla kompisar till pappa så vi ska äta middag och ha de trevligt, hoppas jag ! Så nu ska jag slänga mig in i duschen :)!

Pussheej/Emmaa

 

V-ringad stickad tröja från Tommy hilfiger med en piké under som också var från tommy hilfiger , Jeansen är från DKNY jeans :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0