NÄSTAN DÖD I ALLA FALL

Hej bajskorvar. Vad har ni för er? Jag har inte för mig någonting och börjar bli riktigt rastlös, tur att jag åker hem idag! Det är mitt emellanväder och jag hatar det. Antingen ska det vara strålande sol och minst 25 grader eller så ska det spöregna hela dagen lång. Ingen mellanmjölk liksom. Det finns inget att göra här när det är mellanväder.

Jag såg en film igår om någon gubbe som hade en son som skulle söka upp honom och bla bla. Den var konstig och tråig men en sak var skitkul. Eller läskigt. Jag heter Lianna i mellannamn, är 16 år och bor i Sverige (on någon nu hade missat det). Den där gubben reste runt och frågade sine ex om dom hade några barn och en av exan sa: Yes, a doughter. Her name is Lianna, she's 16. But she is not here, she is in Sweden. Eller når sånt. Jag och min syrra bah: WHAAAT!?

Haha rörigt, jag vet, men jag är så uttråkad.



Frida


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej frida :D

2010-08-03 @ 15:04:19
Postat av: Anonym

hej frida :D

2010-08-03 @ 15:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0