PERSIKA

Just nu sitter jag och äter en persika. Sjukt gott. I skolan hände typ ingenting, vi hade två svenska, matte och mentorstid. Soft. På svenskan och matten gjorde vityp diagnoser. Matten räknade jag med att den skulle vara svår. På delatfrågorna skrev jag: "Jag kan inte delat." Svenskadiagnoserna trodde jga skulle vara helt okej enkla men jag vissa ord på ordförståelsen var ju helt sjuka. Fast vi får iaf inte betyg på det.

Efter skolan gick jag och TRÄNADE! Haha, jag körde crosstrainer i 25 min, lite situps och plankan och tåhävningar och strechade. Jag orkade inte köra några maskiner, haha så otränad. Men jag ska bli fett fit. Haha, när jag kom ut från gymmet trodde jag att det var någon som stod och sköljde av taken med en vattenslang men det visade sig att det regnate haha. Och samtidigt var det sol. Det var helknäppt.

Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0