second day,

andra dagen i gymnasiet började med massor av information om hur allt är och även portkoden till skolan.. som jag HELT GLÖMT BORT NU! Inte bra någonstans, men men vi får väl hoppas att de fixar sig ananrs blir det svårt att komma in haha.. Efter lunch gick alla klasser ( till och med 2orna & 3orna ) till Boulebar och spelade Boule! hahaha helt konstigt men jaa det gjorde vi. Delades in i lag med massa olika sen körde vi tills de blev 2 final lag. Runt 14-tiden fick vi gå och då had ejag missat bussen till norrtälje och nästa gick vid 17 så jag skippade det och åkte till Johanna på Atletica istället! Hängde med henne till hennes stall sen hem till henne och bara tog det lugnt. Fick skjuts på kvällen av Malin som jag fick reda på går på mitt gymnasium , i 3an , jättekul att känna igen en person iallafall haha! Som sagt de lämnade mig vid bussen och 20 buss stationer & 25 t-banestationer senare var jag hemma från stenhamra! Imorgon går bussen hemifrån 07:29 och jag börjar 08:45 sen slutar jag 15.00!

live love laugh / Emmaa


världens bästa johanna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0