SEG DAG

Idag är en sån där seg dag, jag hade ställt klockan på halv 7 i morse för jag ville de det första varkna med the voice haha.

Vi gick bara från 9-12 idag men det kändes som en evighet. Vi lekte den där leken när det finns ett påstående och så ska man ställa sig vid ett hörn som man instämmer med typ. Det tog typ en halvtimme för våra lärare att förklara varför man inte ska komma försent, prata i telefon eller sitta och snacka på lektionen. Och tjugo minuter gick åt att prata om att man måste behandla alla med respekt. Alla ska behandlas med respekt, även brotslingar, polisen får inte slå dem. Jag undrar om dom tror att vi är tröga. Fast det är bra att vi diskuterar det också, lite annorlunda än nytorp haha.

När vi äntligen fick sluta gick jag och Angelica till centrum. Jag letade efter skrivblock eftersom man inte får sånt av skolan längre. Och Angelica hittade äntligen en minavännerbok och jag var först att skriva i den. SÅKLAART! Haha. Nu är jag en trött chey så jag ska dricka te och kolla på paradise. Skulle tränat egentligen men asså, jag är trött så det blir i morgon.


Min favoritblomma på mitt favoritställe.

Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0