SERIÖST?

Idag har jag varit i skolan såklart. Hade matte, svenska och mentorstid. Den enda lektionen jag tycker var bra var svenskan. På matten räknar vi pluss, minus, större än och mindre än. Vad är det förnåt liksom? Gjorde man inte det när man ggick i tvåan?Okej, vi har inte fått några läroböcker men om det inte ändras vet jag inte vad jag gör. På mentorstiden möblerade vi om och sedan fick vi bestämda platser. Jag tycker det är så himla fjantigt. Det är väl bra för då lär man känna andra som man inte är med och bla bla men ändå. Jag har sån himla ångest just nu. Jag känner mig som ett litet barn som går i tvåan. Aja, jag ska inte skriva mer. Blir bara mer och mer irriterad. Hoppas det blir bättre bara. Nu ska jag spela sims. Haha. Bajs på allt.

Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0