SISTA DAGEN I FRIHET

Shit, jag börjar skolan i morgon!? Och jag vet ingen som ska gå BF. Haha Ida berätta för mig att det ska börja en massa nyblivna mammor i min klass!? Haha, jag är så nervös. Jag är mest nervös för att jag inte ska hitta. Åhh, sån ångest asså.

Jag var nyss ute med mamma på prommenad och såklart skulle det börja ösregna! Det var rätt skönt men det känns som att sommaren är över. Vilket den är menmen. Nu kan det bli höst tycker jag. Jag vill inte ha någon sommar- höstblandning när det är kallt ena sekunden och så svettas man i nästa bara för att man satt på sig jeans och tjocktröja.

Lycka till till mig i morgon!

Frida


Kommentarer
Postat av: ida

frida du är ju helt seg, det GÅR redan mammor på samma linje som du ska börja på haha

2010-08-17 @ 18:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0