TORSDAG

Jag har haft ont i huvudet i ett dygn. Inatt somnade jag två för att jag hade ont i huvet. Störande. I morse skrev jag på någon lapp och jag skrev på lappen att det är den 17 idag haha. Vi började skolan igår, den 18. Måste räknat baklänges.

I skolan gjorde vi namnskyltar och lekte någon lek. Jag har inte gjort en namnskylt sen jag gick i fyran tror jag haha. Och så skulle man rita eller ta bilder från tidningar och klistra på som skulle relatera till en själv. Haha, gissa vad jag tog? Mjölkshoklad, för att jag älskar det och muffins och te för att jag tycker om fika. Hahaha, efteråt kom jag på att det är ju värsta svulloskylten haha. Men men.

Haha, idag var jag och Angelica med en tjej som heter Tais. Jag vet inte om man skriver så, men hon heter så. Hon berättade att hon ville ha sommarjobb på någon förskola men hade fått jobb som hemhjälp. Haha, fan va jag garva! Och så pratade jag lite med Emma och Madde. Dom hade haft mattediagnos eller nåt haha. Sam-sam!

Frida


Kommentarer
Postat av: Petra Michaela Sandholm

Går du med Tais??? :OOOO I know her!!!!!!!

2010-08-19 @ 22:55:51
URL: http://brutan.blogg.se/
Postat av: frida

haha yes

2010-08-20 @ 19:38:09
URL: http://theblondeones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0