VECKA 42

Hahaha, idag har jag skrattat så mycket haha. Men aja. På morgonen hade vi IOS tror jag. Haha med en liten tant som hette Nancy. Och gissa vad vi gjorde för att hon skulle  lära sig våra namn? Jo, man skulle säga ett djur som man skulle vilja vara. Läs mitt inlägg som jag skrev igår hahahahahhahahaha. Det är ju sjukt! Jag sa iaf att jag skulle vilja vara ett får för dom är så mysiga och då frågade hon mig om jag brukar umgås med får hahahhaha. Sen fick vi papper med mål och så skulle vi ta ut dom fyra viktigaste och skriva en motivering osv. Skittråkigt.

Sen hade vi nåt annat med min mentor som pratar som om vi vore dagisbarn och sen lunch. Sofia i min klass fastar och idag var det korvstråganoff. Hur är det nu man uttalar? Hahaha. Nemen hon tycker väldigt mycket om det så hon var lite ledsen haha. Men Tais tröstade henne och sa att det blir korvstråganoff vecka 42 igen. Hahahhaha, ingen fattar men det var kul.

Sen hade vi lektion med Nancy igen och då gjorde vi samma grej men vi fick andra mål att välja mellan? Sista lektionen hade vi engelska med Elen. Då skulle man skriva nåt utifrån bilder och sen skulle man presentera sig och typ säga: My name is Frida, i like to sing. Eller nåt. Tais ba: "My name is Tais and i like to fuck." Hahahah.

Snart ska jag hem till papi och äta mat. Han fyller år och håller på och bli en gammal gubbe.


Brian och Tais haha.

Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0