9/7-10

Oj vad tiden går fort! För en månad sedan slutade jag skolan! Jaja, sånt är livet. Idag har jag inga speciella planer förutom att jag ska städa och packa inför Gotland i morgon. Det kommer vara runt 25-30 grader när jag är där vilket jag tycker är asskönt! Min pappa där emot har bara suckat när jag visat 14-dagarsprognosen på klart.se för honom. Han gillar när det är kallt. Han är så himlans konstig, om han stoppar ner handen i en kanna iskallt vatten är han fortfarande lika varm som innan. Och själv är man kall fom ett lik bara det kommer en vindpust haha. Så jag tycker det ska bli skönt med 30 grader och strålande sol!

Nu ska jag sola eller gå på promenad, eller både och. Först sol och sedan prommis.

Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0