GRILLKVÄLL

Hej hej! Jag har haft fullt upp hela dagen idag! Tur att Emma är tillbaka från Götet så hon kan skriva lite nu också! Annars hade bloggen varit död. Idag vaknade jag av att det var för varmt! Det finns ingen luftkontitionering i stugan och man kan inte ha något fönster öppet efterom någon kan klättra in. Så jag fick typ anik över att det var så varmt och klibbigt.

Vid lunch åkte vi till Hoburgen och åt. Jag åt rostbiff med potatissallad, mycket gott. Sedan tog vi lite kort och åt en glass och återvände hemmåt. Nu på kvällen åkte vi till en stenstrand och grillade med Petra, Lelle och deras ursöta barn Ina och Elin. Jag och småtjejerna badade och det var faktiskt jätteskönt i vattnet!






Charmig bild...

Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0