I'M BACK!

Nu är jag hemma efter två härliga veckor på Gotland. Hemresan däremot var mindre härlig. Vågorna var runt 4 meter höga, om inte högre, vilket resulterade i en väääldigt gungig båttur. Detta i sin tur resulterade i att det låg illamående, kallsvettiga och soyende människor överallt. Jag klarade mig från att spy men inte min syrra. Pappa fick slänga hennes spypåsar och han erbjöd sig att slänga en dams spypåse också. Hon åkte själv och var helt hjälplös typ. Hon tackade honom tusen gånger och sa till min syrra och mig att vi har tur haha. Hon skulle bara veta, nej jag bara skojade haha. Han är snällis.
Tips från coachen: Ta en åksjuketablett innan ni åker båååt!!

Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0