JAG VET ATT DET ÄR OINTRESSANT MEN MEN..

FAVORITERNA

Glass: Ben&Jerry's Fish Food
Musik: Typ allt, älskar gamla Disneylåtar!
Färg: Lila och gul.
Film: Svenska gamla ungdomsfilmer haha.
Språk: Svenska, spanska och norska haha.
Länder:  España och Sverige.
Skolämne: Musik och bild.
Mat: Grillat
Sport: Handboll.
Såpa: Paradise Hotel, om det nu är en såpa? 
Tv Program: DHW.
Efterrätt: Kladdkaka.
Band: Vet inte.
Idol: Johan Glans.
Klädesplagg: Kjol.
Affär: Haha, H&M
Kex: Dom med choklad.
Chips: Pringels.
Läsk: Tycker inte om det så mycket me typ hallonsoda.
Drink: Sangria.
Bil: Lådbil.
Egenskap hos annan människa: Rolig och inte behöver spela någon annan.
Modell: Kommer inte på någon som jag tycker om.

Och nu saker jag verkligen hatar

Språk: Danska. Har dom en het potatis i munnen?
Skolämne: Matte, matte och matte.
Mat: Man hatar inte mat!
Affär: Axelssons
Artist: Ingen speciell.
Tv Program: Vet inte.
Filmer: Sånna man får ångest av.
Egenskap hos annan människa: Falskhet, låtsas vara någon annan...

Gissa vem jag tog listan ifrån? SPÄNNANDÄÄÄ!!

Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0