NATTI

 Jahapp, ännu en dag avklarad. Jag vaknade vid 11 i morse vilket förvånade mig eftersom jag vaknat runt 8 de senaste veckorna. Kan ha att göra med den jobbigt hemresedagen igår. När jag käkat frukost gick jag ut på en prommenad i elljusspåret. Egentligen gillar jag inte den slingan för det är bara skog överallt och jag är rätt att någon ska lura på mig i buskarna. Meningen var att jag skulle gå men jag fick panik och sprang, med några pauser på grund av mina vader och min kondition som är som en nittioårings höhö, för jag mötte en man med asläbbiga ögon. Typ isisblåa. Okej, jag har isblå ögon men hans ögon var en klass i sig. Haha, jag vet att jag är sjuk.

Tänk er den ögonfärgen på en skum man. Fast ändå lite ljusare.

På kvällen åkte vi hem till Anette, Antonio och Elina och åt mat. Det var verkligen gott! Tortilla, kyckling, fetaost som var inlindade i något gott, kall soppa, sallad, jordgubbspaj, allt var gott! Vid niotiden åkte vi hem och jag har inte gjort något. Eller joo, jag har smort in mig för jag flagnar som en orm ömsar skinn. Men nu ska jag försöka sova.

Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0