NATURGODIS

Hola amigos. Läget idag? Här är det finfint! Sitter och kollar på gamla filmer på youtube, till exempel "Vackert väder" och "Sherdil". Kommer ni ihåg "Sherdil" med Rebecka Liljeberg i huvudrollen? Det var en av mina favoritfilmer när jag var liten haha.

Jag ska väl snart gå ut i solen och läsa min bok innan jag fixar käk till mig och min syrra. Vid två någon gång ska vi åka hem. Då vill jag shoppa hahah. Jag är alltid shoppingsugen och speciellt när jag är någonstans där det inte finns någn affär. Det finns inte ens en kiosk eller ataffär här! Eller det ligger en restaurang i Abborrkroken där man kan handla det nödvändigaste och glass och sånt men det är skitlångt dit. Det går rätt fort med cykeln men det är så jävlans många mördarbackar att jag hellre struntar i glass och godis. Bra på ett sätt.

Frida

Update; Haha, överskriften var naturgodis men jag nämnde det aldrig i texten?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0