Oisky Poisky

God morgon era sötrumpor! När jag vaknade satte jag på TVn och till min glädje var det "Noas ö" på Barnkanalen. Ni vet barnprogrammet med en Isbjörn som vill till Diamantina och hans lilla vän vars favotitord är "Oisky Poisky". I alla fall, min första tanke var då att sommarlovsmorgon äntligen har börjat sända vettiga program. Dock var så inte fallet för när jag tittade på klockan var den halv ett! Jag trodde jag var morgonpigg! I vanliga fall brukar jag vakna senast tio. Som tur är finns det skäl till att jag vaknade så sent. Jag har nämligen varit på Mallorca i två veckor och igår var jag tvungen att åka hem. Jag packade till klockan två på natten och vaknade sedan efter fem timmar för att ta bussen till flygplatsen och åka hem. Snyft, jag älskar Mallorca. Allt är kul där! Stranden är skitfin, hotellet är askul och människorna är så härliga! Tillbaka till nuet, somsagt det finns skäl till att jag vaknade så sent för att vara jag. Nu har jag ångest för att jag inte har gått ut, det är jättefint väder. Jag tror jag ska dra till landet och vara där i några dagar. Puss och kram!


Haha, jag har ingen passande bild till detta inlägget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0