STRANDEN ÄR BÄST!

Hej! Idag har jag legat på stranden såklart! Jag läste en tidning och tog ett dopp. Efter ett tag kom pappa ner med en B&J- glass och vi spelade Yatzy. Jag vann en gång av tre. Jag är så dålig på det! Sen gick jag till stugan och duschade. Jag var tvungen att tvätta håret med shampoo! Usch, jag brukar bara tvätta med balsam (nej det blir inte fett!!!) men nu hade jag fått någon förbjuden produkt i håret och det var verkligen som ett smörpaket! Nu däremot är det lent och fint! Sen följde jag med pappa och handlade på ICA Maxi. Vi har varit i den affären varje dag sedan vi kom hit haha.

Jag håller på att ladda upp ett videoklipp men så länge får ni nöja er med två bilder!





Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0