BARA FÖR ATT JAG ÄR UTTRÅKAD

Namn: Frida Lianna Johansson
Piercingar: I öronen?
Tatueringar: I svanken, nä ingen.
Längd: 163 cm.
Skostorlek: 37 eller 38. 37½ sitter perfekt.
Hårfärg: Blont.
Fräknar: Nej men jag vill ha!
Motto: Var dig själv. Man blir iaf genomskådad tillslut.

Kär? Nej.
Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja.
Tycker du att du är attraktiv? Nej.
Dricker du? Inte direkt.
Röker du? Nej.
Vilket schampo använder du? Inget. Jag tvättar med balsam och det går skitbra!
Vilken parfym använder du? DKNY pure.
Vad är du rädd för? Allt som är hemskt.
Gillar du att tvätta? Nej.
Gillar du berg- och dalbanor? Jaa!

Senaste...
Filmen du hyrde? Ingen aning.
Filmen du köpte? Vet inte.
Låten du hörde: "Love" - John Lennon.
Låten du laddade ner? Haha, jag vet inte hur man laddar ner.
Personen du ringde? Pappa.
Personen som ringde dig? Mamma.
TV-program du såg? "Robins"
Person du tänkte på? Nu dyker alla personer upp i mitt huvud.

Favorit...
Låt: Omöjligt att säga.
Sak att göra: Sjunga.
Sport: Handboll och vattenpolo.
Dryck: Te eller Oboy.
Kläder: Strumpbyxor, klänningar och bikinis.
Film: "En kärlekshistoria"
Bil: Ahlgrens bilar.
Serie: DHW.

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke? Nej.
Gråtit över en flicka? Nej. Eller asså jag har gråtit över kompisar tror jag.
Ljugit för någon? Ja.
Varit i slagsmål? Nej.
Blivit arresterad? Nej.
Träffat någon från internet IRL? Nej.

Antal...
Gånger du varit kär? Vet inte, men det är nog inte många.
Gånger ditt hjärta brustit? Haha, det är helt.
Hjärtan brustet på grund av dig? Inget skulle jag tro?
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Vet inte.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? I have no idea.

Senaste...
Boken du läste? "Hungerspelen"
Personen du fick e-mail av? Facebook. O det ska vara en person blir det nog min lärare haha.
Personen du fick brev av? Det var länge sen jag fick brev. Internet finns ju.
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Beror ju på hur man menar.
Saken du köpte? En ansiktskräm till mitt torra ansikte.

Vad har du gjort idag? Ätit godis och läst. Suttit vid datan. 
Var det kul? Nää, det kan jag väl inte påstå.
Brukar du svära mycket? Det går i perioder.
När stiger du upp på morgonen? På vardagar runt halv sju. Helger beror lite på, runt nio. Jag är morgonmänniska.
Vad har du på dig? Myspyskläder.
Vad ska du göra ikväll? Myspysa.
Vad är du allergisk mot? Jobbiga och falska människor.
Var har du ont? Ingenstans just nu men brukar ha ont i benen.
Använder du hårspray? Nej.
Kan du stå på händer? Nej men jag vill kunna!
Håkan Hellström eller The Ark? Håkan!
Salt eller socker? Socker.
Gillar du ketchup? Jaarrå!
Är du glad nu? Jag är inte ledsen?
Var du glad igår? Jaa
Vad dansar du till? Haha, jag dansar inte så mycket men om jag gör det är det väl musik.
Stockholm är... ? Bättre än Göteborg.
Göteborg är... ? Ett ställe där alla fiskar och heter Glenn.
Kan du sjunga? Enligt min granne och mina vänner; Ja.
Spaghetti eller makaroner? Spaghetti.
Land du vill besöka?Australien.

Frida


Kommentarer
Postat av: felicia

Kolla gärna in i min blogg och svara på dagens fråga :)

2010-10-23 @ 15:54:30
URL: http://felizzia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0