BARA JAG SOM FORTFARANDE HAR VÄXTVÄRK?

AAAAAAAAJJ! Asså jag har en sån jäävla växtvärk och jag har haft det hela kvällen! Det gör så ont att jag inte kommer kunna sova förrän det är över. Det konstiga är ju att jag inte ens växer mer men jag har växtvärk haha. ÅÅh, helvete vad det gör ont!

I morgon ska vi göra något grupparbete på kulturhuset. Jag är med Tais och Angelica. Det är ett baoutaprojekt typ och vi ska ha redovisning på måndag. Kille me, eller us. Jag hade hellre gått i skolan och haft vanliga lektioner än det här vi ska göra nu. Asså jag kan spela teater eller stå och skojja och hålla på inför klassen men jag gillar inte att ha redovisning, man blir ju så uttittad och ensam på något sätt.

Vi hörs i morgon.

Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0