BUENAS NOCHES!

Okej. Jag och Emma har lite fullt upp i våra liv med skola och allt så vi orkar tydligen inte vara så noga med uppdateringarna. Men när de kommer är det ju underbart! Inte sant? Haha.

Igår gick min kväll ut på att lyckas läsa hundra sidor i "Hungerspelen". Tur att det inte är en dålig bok!

I morse väckte mamma mig 07.25 och frågade om jag inte skulle till skolan. Jag hade en ca 25 minuter på mig och fixade det galant. Det är ju najs att på nära skolan asså! Det var mördagsförmiddagen idag vilket innebär matte, svenska 2h och matte igen. Jag, Tais och Angelica jobbade förvånansvärt bra på matten och gjorde klart allt man skulle göra typ! Och på svenskan fick vi våra artiklar som vi skrev för en månad sen och jag fick MGV! Jag är glad! Hoppas jag får MVG i svenska A nuuu! Eller jag tror det är svenska A?

Nu på eftermiddagen har jag bakat muffins haha. Jag håller fortfarande på. Jag gjorde en dubbel sats av smeten och då tänkte jag att jag behöver dubbelt så mycket topping såklart. Topping=smuldeg. Gissa hur mycket smuldeg det blev? 2 tunga kg! Hahaha. Så jag fick ta och göra en paj också som innehåller överdrivet mycket smuldeg. Fick kasta lite också!
Och nej, jag överdriver inte.

Jag hoppas att pajen snart är klar så jag kan gå och duscha, måste tvätta håret och försöka få det att se någorlunda bra ut...

Ni får ingen bild för jag är lat. Puss och kram allihopa!

Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0