CHOKLAD ÄR NYTTIGT

Tjenixen! Idag hade vi egentligen sovmorgon till 08.50 men min mattelärare skulle opereras så vi var tvugna att börja halv istället. Han var inte ens där på lektionen så vi jobbade inte. Sen hade vi svenska och svenskläraren läste upp några saker som vi hade skrivit. Jag hatar sånt, jag kan knappt läsa igenom det jag har skrivit tyst för mig själv för jag tycker det är så fånigt haha. Men det var anonymnt så det var väl okej.

Sen var det lunch och sen idrott. Vi hade orientering och för en gångs skull hittade jag på kartan. Kankse för att jag vet hur det ser ut i Farsta... Asså Tengan hade satt kontrollerna på så konstiga ställen haha. Men jaja, efter idrotten snackade vi med Tengan och den andra idrottsläraren och han var ju också lite rolig!

Vi har kommit in i period två nu i skolan och det innebär att vi ska ha datakunskap. Vad är det liksom? Vi skulle skriva vad vi kunde göra med datorn i ett brev. Tais frågade om man fick skriva att man kan kolla på porr och vår lärare ba: Jaa, det kan man! Hahaha.

Efter skolan gick jag och Tais till centrum och jag köpte mörk choklad med hallon. Nyttigt vaa? Choklad är faktiskt en av dem nyttigaste sakerna man kan äta! I rätt mängd. Jag SKAAA börja träna regelbundet. Jag måste bara få koll på min sovrutin så jag inte blir sjuk. Brukar ju vara sjuk i två månader varje höst och det är inte kul!

Frida


Jag har inga bilder så ni får se den här. Kuul va? Jag blir sugen på att åka skridskor när jag ser bilden!


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha åå datakunskap e sjukt långtråkigt och grymt lätt! xD De e typ bara att man ska lära sig word och dom där programmen :P <3

2010-10-06 @ 19:20:38
URL: http://valin.devote.se
Postat av: frida

haha okej :P jag kan typ bara hur man skriver i word och paint :P <3

2010-10-06 @ 21:07:59
URL: http://theblondeones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0