DEN TIONDE I TIONDE TVÅTUSENTIO

Livet suger ju när man vaknar av att man är kissnödig som in i helvete och inse att man är på landet där det inte finns toalett inomhus. Som tur är håller pappa på att fixa det där med toalett. Intressant va?

Den här helgen har jag ätit så himlans mycket godis, chips och ostkrogar och idag ska jag äta ugnspannkaka haha. Men nu har mamma kollat när mitt gymkort går ut så jag ska börja använda det mer. Asså tänk att komma till gymmet, dra kortet och sedan höra signalen att det inte funkar! När kortet har gått ut ska jag fixa så jag får båda gympa-pass och gym på det! Jag har bestämt mig för att ha godisförbud i minst två veckor också. Det kommer inte hållas men man kan ju försöka.

Okej, det blev ett bitterinlägg men det är ju söndag liksom.

Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0