FETTO

Hola amigos. Idag vaknade jag 6 för jag kände för att duscha. Efter duschen gick jag och sov en stund till. Vid 8 började skolan med engelska. Vi läste någon text typ. Sen hade vi Susanne och efter det lunch. Eftersom det var vegitarisk dag på skolan gick vi till donken och gottade oss! Efter det hade vi lektion med Anna och vid tvåtiden någon gång hade vi skolfoto. Gissa var jag fick stå? Längst bak, längst ut på kanten. Mobbad haha. Och jag måste sett helt groggy ut efterso jag inte sov någe vidare i natt. Men livet går vidare!

Efter skolan satt jag och Angelica kvar (haha) och skrev lite på våra uppgifter. Sen gick jag till centrum för att köpa ingredienser till en cheescake. Där träffade jag även Tais och hennes boyfriend! När jag kom hem och skulle baka kakan frågade mamma varför jag hade köpt en liten förpackning filmjölk. Det var bara att hoppa i skorna och knalla tillbaks till centrum för att köpa filmjölk. Haha vad är det med mig? Gräddfil ska det stå! 

När jag kom hem bakade jag kakan och nu är den precis färdig! Jag vet inte om jag har gjort rätt men den blir nog god. Synd bara att den måste stå i kylskåp i 24 timmar innan man får äta den.

Frida


Här kommer lite kassa bilder.




Kommentarer
Postat av: Sofia

Åhh vad roligt ni har :) synd att jag missade det

=( varför var jag tvungen att bli sjuk.

2010-10-02 @ 18:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0