FREDAGSMYS!

Hallå där! Just nu sitter jag på landet och äter godis. Har precis tyckt i mig två korvar med bröd och det var så gott! Vi äter alltid det när vi kommer hit. För några år sedan frågade jag pappa om vi inte kunde äta korv med bröd på nyårsafton haha. Snart är det Idol och det ska jag självklart kolla på!

Idag har jag varit i skolan och gjort tre plancher med Angelica och Tais. Jag hade med mig alla pysselgrejer jag har hemma typ, förutom målarfärger. Så vi gjorde ett väldigt fint arbete! Tais fixade och donade med glitterpennorna och så vidare! Jag hade bakat kladdkaka och den var skitgod! Haha, jag har en massa roliga bilder på Angelica när hon äcklar sig och bilder på några i min klass när dom har på sig piprensarglasögon som jag och Tais gjorde haha. Kommer ni ihåg när man gjorde såna? Haha, jag kan inte lägga in bilder nu så ni får se på söndag! Bye.

Frida



Bilder från när jag var på Gotland i somras.
Kan ju passa på att berätta att jag krossade pappsen i yatzy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0