hej..igen..eller?!

Long time ago! Jag ska inte skylla på att jag inte har haft tid, men det är lite så..tror jag.. eller?! Hahaha jo men det har varit mycket nu senaste veckorna , som bara är kul! Under senaste veckan har jag och Sten hoppat 1.20, Ylva följde med till stallet (?!?!??!) , Har handlat nya tävlingsschabraK! och bara haft det myysigt! Kommer att slänga in lite blandade bilder här i bloggen så får ni själva se hur jag haft det, för att upplysa er om varför jag inte är chockad avv allll snö i Stockholm då hade vi faktiskt redan fårr snö i Norrtälje förra fredagen ;) Men just nu utanför mitt fönster ligger det ett vitt snötäcke över staden! Riktigt myyyysigt tycker jag, men tror knappt någon håller med mig haha!

Idag har jag kompensationsledigt efter jobbandet med Ungdoms-Parlamentet som vi 1:or jobbat med de senaste två dagarna, och fråga inte varför jag är vaken redan nu för det är bara pinsamt haha! Var nämligen så att jag somnade klockan 10 igår, hahahahahhahah! SUPERSKÖNT! Idag får jag skjuts till Norrtälje av the Mattson's sen efter det ska jag sova hos Lina ikväll, kommer bli jättetrevligt och myyyss! Nu ska jag springa ner och värma choklad, hihihihihih!

Pusshey från en GLAd cheY/Emmaas



Jag & Sten 1.20

Ny tjej i stallet, eller?
 
Nya Schabrak + Ny Martingal


Kommentarer
Postat av: luffi

Wii fredag! Allt bra!!? Kram Luffi

2010-10-22 @ 11:12:11
URL: http://www.luffi.se
Postat av: Emmaa!

yes fredag fredag! SJUKT bra!

2010-10-23 @ 16:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0