IDOL

Hej på dig! Sitter och spanar in Idol såklart. Och för en stund sedan kom mamma med godis till mig. Nappar och marabou, hon känner mig! I alla fall. De enda man kommer ihåg och kan namnet på i det här årets Idol är typ Geir och Elin. Jag kommer inte ihåg några andra, dåligt tecken haha. Aja, om inte Geir går vidare blir jag sur! Jag vill att Olle ska vidare också! Haha vilket rörigt inlägg, men jag sitter faktiskt och kollar på tv samtidigt som jag skriver det här så ha lite förståelse tack!

Frida


Bilden har inget med texten att göra men jag tänkte
passa på att berätta att det börjar bli jävligt kallt ute.
Idag hade jag till och med mina lovikavantar på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0