JAG HAR SLINGAT HÅRET.

Godkväll! Jag kom hem från landet vid femtiden och började slinga håret. Cirka tre timmar senare var det klart!Just nu håller det på att torka men det ser rätt så lovande ut! Jag gjorde det desutom helt själv. Eller okej, Maria hjälpte mig att plocka ut några slingor där sömmarna på den säxiga mössan var men annars gjorde jag allt själv och det var inte så svårt. Förra gången gjorde mamma och då häll vi på att inte få av den där förbaskade mössan pga att blekningen hade typ torkat på håret. Men nu åkte mössan av smidigt och enkelt. En lite konstig sak bara: Jag har axellångt hår och behövde två askar med slingfärg! Och man har ju inte ens färgen i hela håret.

I morgon är det redovisning som står på schemat. Jag är nervös för jag vet inte vad jag ska säga men Angelica säger att vi kommer lätt på MVG. Om det stämmer får vi väl se i morgon. Nu ska jag borsta tänderna och sen ska jag sussa!

Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0