JAG MÅSTE PLUGGA

Idag började jag åtta och hade lunch halv ett. Först hade vi matte, sen svenska två timmar och sen matte igen!? Är dom galna? Jaja, jag fick tillbaka en grej om "Hungerspelen" som vi skulle skrivit och min lärare hade antcknat en massa grejer på mitt papper och ja ba shit, hur många fel har jag gjort? Men det var bara positiva saker så jag blev glad haha. Vi fick också veta hur det gick på matteprovet och José tycker att jag borde satsa på VG. Haha, undra hur Christer skulle reagera på det haha.

För en gångs skull var det inte fisk till mat utan någon sorts biffar. Sen hade vi mentorstid och efter det slutade vi. När jag kom hem fungerade inte tvn! Hoppas den gör det klockan nio för då är det dom desperata hemafruarna på kanal fem. Jag funderar på att helt och hållet skita i att se på Paradise Hotel den här säsongen. Jag missade igår och idag när jag skulle kolla på nätet måste man betala 50 spänn. Drygt av dom!

Nu ska jag plugga lite till provet i arbetssätt och lärande som är på fredag. Puss och kraam!

Frida


Angelica är på toaletten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0