KALLT!

Haha i morse när jag tittade på tv hörde jag att det skulle vara sjukt kallt ute så jag satte på mig min stora halsduk och uggs, tack och lov för det! Det var så kallt att jag var helt stel när jag kom fram till skolan, och det är ändå bara tre minuter hemifrån mig! Det ska ju tydligen bli den kallaste vinterna på tusen år. hur vet man hur kallt det var för tusen år sedan? Och om den här vintern blir värre än den förra  vet jag inte vad jag gör. Hoppas det kommer snö om det ska vara kallt, annars får det va! Det är ju inget kul med kallt väder utan snö.

I skolan hade vi någon form av redovisning på vårat arbete och engelska. Engelska är såå tråkigt. Nu ska jag upp till pappa och käka.

Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0