KANELBULLENS DAG

Herregud vad jag är trött. Jag sov sex timmar i natt vilket är på tok för lite för mig! Fram till tresnåret var jag hyper (fråga Micke, hahahahahahaha), sedan ville jag bara lägga mig på en bänk i skolan och sova. Blöööh. Vi hade Nancy två gånger idag, henne tycker jag om haha! Sista lektionen var engelska, ingen fattade vad vi skulle göra och våran lärare stod bara och pratade för att vi skulle förstå en jag tror inte att det var någon som lyssnade.

När jag kom hem tog jag ut bullar från frysen och käkade med mjölk. Det är ju kanelbullens dag! Så nu är jag mätt som en plätt! Jag måste skriva på min fritidskunskapsuppgift och skicka den till Nancy idag. Jag orkar intääää!

Juste, jag såg nu att Jocke med kniven är död. Han dog för fyra dagar sen typ, trååkigt ju! Jag tror att han bodde vid mitt landställe faktiskt!

Frida


BULLAR MED MJÖLK! Och mitt linement?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0