KUL GREJ

Vilken svordom använder du mest? Fan. Tror jag.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Jag kan ställa många klockor satidigt på min mobil. Oftast på 06.30.
Var köper du dina matvaror ifrån? Hemköp.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Jag vill vara med på bilden!
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Då skulle jag impulsshoppa. Spara till sommarnen och så vidare.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Säkert, men den har jag i så fall glömt.
När var senast någon stötte på dig? Jag vet inte?
Vad åt du till middag senast? Spagetti och köttfärssås!
Kan du vissla? Typ inte.
Tittade du på tecknat när du var liten? Absolut!
Äger du några popband t-shirts? Nej.
När flög du senast? I somras någon gång i juli.
Pratar du några andra språk? Engelska och okej spanska.
Har du gråtit offentligt? Haha, ja.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Inte just nu.
Vad har du med dig in på bion? Godis och någon vän.
Vad har du för väder? Kvällssol.
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Var och var. Det roligaste på hela skolveckan är ju idrotten med tengan!
När sov du senast på golvet? Det känns som att det inte var så länge sedan men jag kommer inte ihåg när jag gjorde det.
Vilken är din favorit drink? Sangria, om det nu är en drink?
Gillar du din boendesituation? Nej, jag vill ha ett badkar! En egen lägenhet skulle sitta fint!
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 8, men helst 10.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? På vardagarna är det skola, det är väl det enda stressiga.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nej det brukar jag inte göra. Kanske på Willes lektioner i nian.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 17.
Tror du på liv på andra planeter? Lite.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Ingenting. Jag gråter bara då!
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Vet inte, kanske!
Tycker du om att krama folk? Jaa! Kram kram!
Äger du en digitalkamera? Jag har ingen egen nej.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Ingen.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Jaaa.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej, orka.
Är du mörkrädd? Jag är inte rädd för mörkret utan för det som finns i mörkret.
Tre saker du alltid har med dig? Mobil, nycklar och försvarets hudsalva.

Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0