MIN HJÄRNA GÅR PÅ HÖGVARV

Idag började jag tio och det var najs! Vi hade Susanne och vi håller på att gå igenom alla skolformer och pedagogiska saker. Vi kommer aldrig hinna gå igenom allt om det går i det här lååångsamma tempot asså. Jaja, sen hade vi lunch och vi pratade om snuskiga saker. Min mat var påväg upp ett par gånger kan jag lova!

Sen hade vi LPL och vi fick tillbaka våra prov. MVG!!! Woho, trodde seriöst att jag skulle få VG. Asså min hjärna är så fullproppad och går på högvarv. Jag tror den sprängs snart! Haha jag och Tais satt och sjöng julsånger för det har tydligen snöat (?) och då frågade våran lärare om vi villa vara med i luciatåget. Såklart vi vill det! Jag älskar att sjunga! Hihi. Haha, juste. Angelica gjorde vääärldens roligaste grej idag. Jag berättar om det sen. Jag skrattade så mycket att jag höll på att dö av syrebrist!

Nu ska jag åka till landet med pappsen. Tjingeling!


Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0