MVG

Hallu! Fredag idag och jag ska myyyysa och titta på Idol såklart!
Jag började tio i morse, hur najs? Haha, fast vi hade seglektion med Susanne. Det har tagit tre lektioner att skriva ner vad en förskola är hahahah. Sen hade vi Lpl efter lunchen. Vi fick äntligen tillbaka våra Will Hunting- grejer och jag fick MVG! Jag är sååå glad för jag la faktiskt ner asmycket tid på det! Sen hade vi prov och det kommer jag inte få MVG på skulle jag tro för jag kunde inte dom sju intelligenserna för vår lärare hade sagt att man inte behövde kunna dom. Eller jag hade uppfattat det så. Hoppas på ett VG i alla fall. Jag är bättre på att skriva uppsatser än att skriva prov. Jag tror jag aldrig har fått MVG på ett prov någon gång. Förutom nationella i svenskan.

Intressant va? Jaja, har just spelat sims men det hackar! Åhh! Jag tror jag är inne på den femte generationen på mina simmar. Jag ska göra värsta bamsesläkten! En av mina simmar vill ha tio barn och visst ska han få det! Haha, pussipuss!



Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0