NÄSTRIMMERN

Hallå där! Idag är jag speedad som alltid på måndagar. Jag skrattar åt allt och gör allmänt konstiga saker. Jaja, vi har haft Nancy Linder (cylinder) hahahah, och Elen hela dagen. Dvs barn-ämnen och engelska. Jag fick tillbaks en text som jag skrev för mer än en månad sedan och den var helt felfri! Woho. A det har inte hänt så mycket mer. Eller joo haha.
Jag och några till satt och snackade om en lärare som har hår i näsan. Jag säger: "När vi går ut studenten köper vi en nästrimmer till honom." Nästa sekund står han i dörröppningen och kollar på oss och vi börjar självklart skratta. Hahahaha, fan om han läser det här nu! Han är faktiskt en rätt rolig lärare. Han lurade mig att han inte viste var Nacka låg. Haha, efter en timme kom han fram till mig och berättade något om när han jobbade på Nacka gymnasium. Hahahahah.
Nu ska jag nog varva ner, pussis.

Juste, mina skolfoton kom idag. Det ser ut som att jag ska börja gråta hahahahaha.

Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0