ORKAR INTE BLI SJUK

Hej. Jag vaknade precis upp efter att tagit en powernap. Jag är sååå trött! Men jag måste plugga till ett prov. Man blir så trött av powernaps!

Idag var jag i skolan. Ovanligt? På idrotten hade vi orientering. Min grupp, som bestod av Sofia, Tais, Amy, Angelica, Andreas och mig själv, (tänk om jga har glömt någon!?) hittade en kontroll haha. Vi letade och letade men hittade ingenting. Det slutade med att jag och Sofia rullade ner för Trulleberget. Sen gick vi tillbaka och snackade med Henrik och Tengan. De är roliga haha.

Efter skolan gick jag hem och gjrde varm choklad och den blev grymt god! Sedan somnade jag ju. Nu ska jag plugga till Annas prov, sen duscha och sen sova.
Osammanhängande inlägg men men.

Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0