PYSSEL

Jag vet att jag ska sova vid den här tiden men jag är pigg som en hamster. Ehh okej. Nu på kvällen har jag plockat fram alla pysselgrejer som min grupp kan ha användning för i morgon. Vi ska ju göra en planch och den ska vara kreativt gjord tycker jag! Vi går ju barn och fritid så då är det klart att vi ska pyssla! Det är roligt.

Ja det var väl typ det. Nu ska jag ställa klockan och hoppas att jag kan somna snart. Jag kanske har fått sömnproblem pga svininfluensasprutan(HAHA)! Det är tamejfan den värsta sprutan jag tagit i mitt liv! Höll ju på att svimma hos Bettan när hon hade en lågstadieklass i syslöjd. Haha, alla barnen blev rädda och skrek: "Tänk om hon döör!" "Jag vill inte dööööö!". A det var hemskt. Man kände svetten genom mina jeans liksom!

Sådär, nuu ska jag sova!

Frida


Min gamla klass!! Bettan är den coolaste tanten i stan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0