SHOPPINGSUG

Hej på er! Jag ska snart gå och lägga mig för att jag inte ska vända på dygnet. Då kommer jag aldrig upp på måndag! Fast jag har sovmorgon till 9.25 då, hihi. Tyvärr börjar den dagen med två timmar engelska men men.

I morgon vet jag inte vad jag ska göra. Jag måste läsa "Hungerspelen". Asså det är en bra bok men jag har tappat intresset för att läsa. Har jag ens haft nåt intresse? What ever. Jag vill åka med mamma till Nacka och kolla på jacka också. Jag har ingen vinterjacka. Förra året lånade jag mammas Boomerang men eftersom det ska bli den kallaste vintern på tusen år vill hon nog ha den jackan för sig själv. Hoppas vi hittar något snyggt iaf! Om vi nu åker...
Haha juste, när jag sa till min mamma att jag ville åka med henne och titta på jackor sa hon: - Menar du en varm jacka då eller?
Hahaha.


I åttan! Checka mitt hår!! Långt och tjockt!
Och jaa, jag har bildbrist.

Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0