SLITEN

Idag vaknade jag klockan sju fast jag kunnat sova mer än tre timmar till. Varför blir det alltid så? Konstigt. Jag kollade på vakna och sen gjorde jag mig i ordning. Vid halv tolv träffade jag Tais och Hampus vid tunnelbanan och vi åkte till TC där vi träffade Angelica. Sedan gick vi till kulturhuset och kollade runt och svarade lite på frågor och så. Till lunch åt jag och Angelica pizza. Jag känner mig fortfarande uppsväld! Sen gick vi tillbaka och gjorde det sista och sen åkte vi hem. Hemma har jag inte gjort så mycket mer än att jag har bakat en kladdkaka som jag ska ta med mig i morgon. Man måste ju ha något kul att göra medanman fixar och donar med skolarbete.

Jag tänkte snart försöka sova, men jag vet inte om det kommer lyckas. Jag har sovmorgon till 11 i morgon iaf.

Frida


Sötangelica!

Fruttipizza!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0