TAGET FRÅN ANGELICA

Den är jag:

[x] Har ett speknamn.
[/] Är blyg.
[x] Kan lyssna på samma låt i flera timmar.
[ ] Kan spara pengar länge.
[x] Har alltid haft vänner.
[ ] Har gått på simskola.
[/] Har bra ordning på mina grejer.
[x] Har haft en massa tejp i mitt hår.
[/] Kan gråta till film/musik.
[x] Har blivit sviken av någon.
[x] Har svikit någon.
[x] Gillar att sporta.

Summa: 8,5

Utseende:

[ ] Jag har långt hår.
[x] Jag använder smink.
[x] Har färgat håret fler än två gånger.
[/] Jag tycker att jag är ful.
[ ] Jag är lång.
[ ] Jag bär alltid mode.
[ ] Jag har blandfärg på ögonen.
[ ] Jag har Paris Hilton eller någon liknande som förebild.
[/] Jag har färgat hår just nu.
[/] Jag har min naturliga hårfärg just nu.

Summa: 3,5

Förhållanden:
[ ] Jag har kille/tjej.
[ ] Jag är gift.
[ ] Jag är kär.
[ ] Någon är kär i mig.
[ ] Jag är på G med någon.

Summa: 0

Övrigt:
[ ] Jag har fler än 5 bästa vänner.
[x] Jag har mobil.
[ ] Jag kan numret till 10 personer i huvudet.
[x] Jag kan sjunga när andra lyssnar.
[x] Jag gillar att titta på TV.
[ ] Tar droger.
[x] Jag har dansat i mitt rum.
[x] Jag har varit på begravning.
[x] Jag har hoppat från en brygga.
[ ] Jag har namngivit en insekt jag hittat.
[x] Jag har rullat ner för en pulkabacke.

Summa: 7

TOTALSUMMA:
0- 16 = Du är onormal!
17- 22= Du är normal. Fan vad tråkigt att vara normal.
23- 34= Du är ball! Kom med något nytt..
35- 38= Du är blajjig.

Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0