TORSDAG

Den här bloggen är ju så tråkig så att man somnar. Gissa vad jag har gjort idag? Jag har varit i skolan! Jag hade sovmorgon till 10.20 och det var väl behövligt! På lunchrasten pratade vi om något utöver våra vanliga samtalsämnen (sex och mens haha), nämligen övernaturliga krafter. Haha, jag hade rysningar hela lunchen hahaha. Men det var lite kul. Angelica har ju varit med om många konstiga saker!

Jag känner att jag är på väg att bli sjuk. Jag brukar bli det varje år runt höstlovet. Förrförra året hostade jag slem i sex veckor. Förra året hade jag influensa i en vecka, sedan scharlakansfeber och streptokocker(eller hur det nu stavas) och sen tog jag den där svinsprutan som är den hemskaste sprutan jag har tagit. Haha jag svimmade nästan hos Bettan och sen kunde jag inte röra armen så mamma fick hjälpa mig att klä på mig haha.
Om jag blir sjuk vet jag inte vad jag gör. Jag måste träna men är så rädd att bli sjuk. Jag vill prestera bra i skolan och då passar inte en sjukdom! Aja, nog tjatat om det, jag ska nog sova nu. Pusshej!


Osminkad, sommar och landet. Så ska det va!

Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0